onsdag 10 oktober 2007

Lite ledig


I två veckor har mina tjejer nu Workshops i Mänskliga rättigheter, vilket innebär att jag är ledig från att undervisa. Så nu jäklar ska det bli fart på min uppsats. Min snälla syster skickade ner några metod och teoriböcker (+ en massa godis!!!), så nu har jag lite mer material att arbeta med, så inga mer ursäkter från min sida. Så nu i två dagar har jag läst och läst och läst, så snart är det dags att sätta mig vid datorn och skriva lite... den svåra biten. Men måste erkänna att det har varit riktigt roligt att läsa lite statsvetenskap igen, sätta fart på dem få hjärnceller man har kvar :-)


Tyvärr så verkar jag ha fått tillbaka öroninflammationen, fantastiskt irriterande! Fattar inte var det kommer ifrån, kanske vattnet, kanske dem äckliga små röda myrorna som krypt in i mitt öra. Men motvillig som jag är till att gå till sjukhuset så hoppas jag att det ger med sig...

1 kommentar:

Catti Ullström sa...

Sett det här:
http://sondagforburma.blogspot.com/