tisdag 12 juni 2007

Baskilusker i magen

Ja da har man fatt sin forsta magsjuka i Thailand, synd bara att den kom nu nar jag e i Chiang Mai. Har legat deckad i tre dagar och utan att ga in pa detaljer sa har det sprutat lite har och dar ifran. Idag ar forsta dagen jag tagit mig upp ur sangen...

Har trotts allt hunnit med en del turista turista saker, kollat pa en massa vackra tempel traskat genom staden osv. Ratt sa haftig stad, en jatte gammal del, som likt Goteborg har en vallgrav runt sig, och sen den nyare delen. Har akt en del Tuk tuk, dar varje tur kanns som att spela med livet, och kollat in staden.
Har aven varit pa jakt efter en ny dator, men efter snabb overlaggning med datakonsult: ex pojkvan sa insag jag att det nog inte e en sa bra ide att kopa dator har nere - om jag vill kunna skriva svenska pa den!
Sa tills att min snalla syster yster har skickat mig en dator fran Sverige blir det texter har utan vara fina vokaler ( jag vet, jobbigt a lasa)

1 kommentar:

Anonym sa...

men hallå händer det ingenting i thailand eller? typ..."inte längre nåra basilusker i magen"