torsdag 28 juni 2007

Världens bästa syster

Igår kom det ett jätte stort paket till mig, blev jätte glad då det betydde att min dator hade kommit. Inte visste jag vilken skattskista paketet var. I förutom då datorn låg det en extern disk med filmer för 250GB. Men kanske bäst av allt i paketet låg det en jätte stor påse med svenskt lösgodis - säker 3-4kg och Esterlla chips!!!! Hur lycklig var inte jag. Tror bestämt jag har den snällaste systern i hela världen!

Så med en dator igen kommer jag att uppdatera bloggen oftare. Nedan kommer det lite bilder från midsommar firandet här i Maesot.
Frida, Trudie och Jag

Efter ha lekt äta äpple ur hink och leta upp en godis i skål med mjöl


På väg mot Irändsk julafton


Alla elever samlade efter ha fått göra midsommarkransar


1 kommentar:

Anonym sa...

haha ni firade ju mer traditionellt svenskt än vad jag gjorde här hemma i svea rike haha