onsdag 6 juni 2007

Rånad!!!

Vaknade imorse och märkte att min dator va borta! Någon har alltså gått in i mitt rum när jag låg och sov och helt kallt snott min laptop. Förutom datorn snodde dem också min backpacker ryggsäck, men tydligen ville de inte ha mina strumpor eller svensk snaps för detta hade de plockat ut ur väskan och lagt fint utanför mitt fönster. Men det svenska godiset ville dem minsan ha! Jag har gått och hållt mig och hållt mig från att inte äta godiset redan nu, å va får man för det! Skulle ha tryckt i mig alla Ahlgrens bilar medan jag kunde.

Inte bara det att min älskade dator är borta, med allt den innehöll, foton, material, minnen, musik etc. så känns det jäkligt obehagligt att någon bara kunde gå in på mitt rum utan att jag vaknade. Å där ska jag gå och lägga mig ikväll. Känns inte helt roligt.

Men som en vän Shelly här nere hela tiden säger: "Everything happens for a reason" , får helt enkelt vänta och se varför detta hände mig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

shit promfrit va tråkit, kan du få ut en ny på försäkringen? sover du i eget rum eller delar du? ja som sagt, with the bad comes the good...kanske ska man tänka på att göra backups på allting om du inte redan gjort det. tänker på dej stora kramar agnes

Anonym sa...

Usch vad tråkigt!
Datorn i sig kan du ju alltid få igen men alla sakerna på den är ja inte roliga att bli av med.
Stackarn!
Hoppas anledningen till att du råkade ut för detta är en bra anledning!
Kram

Anonym sa...

Å nej!! Du får säga till om du skaffar en ny dator och vill ha musik så får jag skicka lite filer. Kram V