torsdag 26 juli 2007

Jobba, jobba, jobba...

Nu har jag varit här i Mae Sot i drygt två månader. Tiden har verkligen gått så fort. Men antar att det är ett bra tecken på att jag trivs här nere.
Då tjejerna jag ska undervisa ännu inte har kommit sitter jag mest hela dagarna ute på kontorets veranda (som ni ser på bilden) och försöker förbereda undervisningsmaterial. Börjar bli lite frustrerad övar att projektet inte kommit igång ännu som det var sagt, men vad kan man göra :-)

Om några dagar ska jag ta mig till Chiang Mai för att fixa visum till Indien, och sen bär det i väg till Delhi. Lite nervös inför resan faktiskt, vet inte riktigt vad som kommer möta mig där, villkoren för människorna där borta är om ännu sämre. Sen att jag ännu inte vet var jag ska bo och vad jag ska åstadkomma där nere gör mig ju inte direkt mindre nervös :-)
Men va fan - allt ordnar sig alltid till slut....

Inga kommentarer: